Hope everyone enjoyed this beautiful weekend! One of my besties came in from New York and I couldn’t have been happier to see him;) it was a pretty mellow weekend, but I had to get a lot done. You know, the usual… Gym..laundry…haircuts…cook..visit the folks…Sunday morning, I started with a fasted morning mostly cardio workout.

Took my L-CARNITINE (empty stomach)
BCAA+g mixed in water for during and after workout.

I’ve been trying to work on the abs more lately. They’re getting better, but to be honest, my cheat meals are catching up to me. That is why I HATE “cheat meals” uhhhh. They turn into triggers for bad decision making for me.
Anyway… This morning cardio was exhausting.

30 min on elliptical (high intensity intervals)
1 mile run at 6.7
30 second sprints for 5 minutes

God, locker pics are so silly. Lol
I’ve got my essentials.
My Polar watch/ heart rate monitor

My harbinger workout gloves

My blender mixer bottle

Filled with BCAA+g of course

My iPod and case filled with killer playlists that make me wanna scream HELLL YEAHHHHHH!

Oh, and a reallllly good sports bra! A must


Left the gym feeling powerful! I sweat my ass off. 45 min cardio and 15 AB circuit.
This lil watch makes you wanna work harder for sure! Best investment ever!

Since I did a fasted workout this morning, I was ready for something in my belly as soon as I got in the car! My trustie Quest bar. These bars are my go-to source of a post workout meal. The coconut is probably my favorite flavor. No artificial sweeteners. Loves it. Soooo good, best part for me…( for my lazy digestive tract) a great source of fiber too;)

I planned to go to the folks house today, but not before hitting up the Sunday farmers market. I changed outta my sweaty ass clothes, grabbed my recyclable bags, and headed to the farmers.
I stocked up on:





Swiss chard




I sample absolutely everything at that place, so I leave feeling like I just had another meal:)
Today’s lunch at Mom and Dad’s house. No BBQ today. I had to run around and get some clients in, so we really didn’t have time, but he’ll, this ishhhhh was the bomb! Super easy lunch. Ground turkey and a side salad. Yummmmmm and full of lean protein.
We watched a movie as I finished my million loads of laundry. Don’t judge, yes, I took my laundry to my parents house. Weekday laziness brought me to this ;)

By 4:30, I left because I had the bestie coming to stay with me before heading back to New York, and we had dinner plans. Where else, but my favorite Mexican restaurant walking distance from my house… Casa Vega.
Total fatty at dinner. Inhale a basket of chips. Yes, I know. But shared a taco salad( no dressing) and shrimp cocktail with my friend, so not that gnarly.

We had the best margaritas! Fresh cucumber margiessss!


Made with real muddled cucumber, tequila, fresh lime, and agave…but, you know me….” Um, no agave please” little did they know, I had my stevia drops stashed in my purse;) lol. They were amazing! I will most def be trying these at home! Hello, LOW CARB OPTION!


We came back to my house after dinner and Alicia poured us some wine. Well, apparently I’ve broken all my wine glasses in the dishwasher, cuz she somehow found what she thought were a good alternate….. She hands us my centerpiece candle holders! Hahaha. She was all..”what? I thought they were just extra large cups!?” Lol. Bless her.
God, we freakin laughed our asses off all night! Alicia, and Brian’s brother left, so me and Brian decided to run across the street to 7-11 and get ice cream like a bunch of fat kids. We watched some crazy ass scary movie and passed out. Don’t judge, but I had 1/2 a pint. Lol
The next thing I’m about to tell you will absolutely shock you!!

I SLEPT IN TILL 10:30!!!!


Somebody felt guilty about last night’s festivities…hmmmmm.
Shake time!
All of my ingredients right here!
Delicious and anti inflammatory.
Almond milk
Bee pollen
Raw acai powder
Irish moss
Hemp seeds
Vanilla about time whey


It was my first time trying my Irish moss! Wooohoooo! It ended up being a great thickener, and I didn’t taste it at all! Three it all in the vitamix. Happy girl. My guiltless breakfast of champs. All of these ingredients are amazing alone, but when put together are like miracle workers. Immediately, I felt less bloated. Last night was a bit much. If your in search of a good probiotic… I recommend this one. Keep it refrigerated. 42 billion live active cultures. Stoked! I open one capsule and add it to my shakes, or you can just take the pill form. Either way, AMAZING!



I had to take Brian to the airport at 1:30, so I made sure to drag him out for a hike before we left. It was such a gorgeous day, we couldn’t pass it up. Plus, he was about to head straight back to blizzard central New York, I figured he needed a bit of sunshine!


Little Wilbur came with us! Yipeeeeee;)

We hiked gorgeous Fryman canyon. 1 hour start to finish. Uphill to midway point. Not too difficult, but just right;)

The best part…. Lol. I ran into an ex hiking up. He was coming towards me, and I wanted to die, cuz he was with a chick. Omg. It was just all around awkward, lets just say that. Hahahaha. This is a small town apparently.

After hike snack before heading to the airport:
1/2 a bulb raw fennel
And a handful of strawberries.
I also tried a sample of AMINOLAST by Gaspari Nutrition. I shook this up to save for my ZUMBA+bodysculpting tonight.


I returned home from LAX hungry of course, so I made a quick salad with some favorites.

Ground beef/ thin sliced beef
Chipotle cayenne nutritional yeast

Delicious, light, and low carb.


Before Zumba at 7, my girlfriend & fellow health enthusiast J fit came over for a haircut. We decided to have a light dinner before class, cuz we don’t get home till 9:30 usually on Mondays. Yes, that is too late for dinner.;)


We roasted:
brussel sprouts
Baby broccoli


A salad made up of:
Turkey bacon
Blood orange infused olive oil
Salt & pepper


It was super good, except for….. Maybe we shouldn’t have had so much cauliflower before dancing our asses off. Lol. Ughhhhhhh.
Btw….I don’t know if I’ve mentioned to you yet, but, I have decided to finally do it! That’s right, I will be ZUMBA certified as of march 23rd!! Yahooooo. DOIN werrrrrkkkkkkk;) be on the lookout!

Yes, I fu*%ing love brocollini!!!!

A little food for thought for both you and I…. Provided by my friend jai_fitness. Keep up the motivation babes!